۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۵۴۸۷۹۴
عضو جامعه روحانیت مبارز:

حمایت مردم از نظام و انقلاب و رهبری نقشه‌های دشمن را ناکام  می‌گذارد

حجت الاسلام اکرمی گفت: وقتی مردم به صحنه می‌آیند و حمایت خود را از نظام، انقلاب و مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند مسلماً شعارهای دشمن قابل پذیرش نبوده و نقشه هایش ناکام خواهند ماند.
حجت الاسلام اکرمی

حجت الاسلام سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در پاسخ به این سؤال که با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ایشان با مردم قم که فرمودند «کینه ورزی دشمن نباید موجب شود مسؤولان از ضعفها و مشکلات مردم و به ویژه طبقات ضعیف غافل شوند»، مسؤولان چگونه باید در ضمن مقابله با توطئه دشمن به مشکلات مردم به دور از شعار رسیدگی کنند، گفت: مقام معظم رهبری سال ۹۶ را سال اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال، اقدام و عمل نام‌گذاری کردند.

وی افزود: هدف مقام معظم رهبری از این نام‌گذاری این بود که ۸۰ میلیون ایرانی همه با هم در راستای رسیدن به این هدف مهم تلاش کنند به طوری که تولید و توزیع برآمده از داخل کشور، صادرات با کیفیت و واردات، معقول و دقیق باشد و اقدامات دیگری در راستای اقتصاد مقاومتی و در مقابله با کاهش بیکاری و تورم انجام شود تا زمینه ای برای بهانه جویی وجود نداشته باشد.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سؤال که چگونه می توان ابزارها و عوامل اقتدار ملی مانند «عواطف مردم و افکار عمومیِ هم جهتِ با حکومت»، «ایمان و انگیزه جوانان»، «قدرت دفاع موشکی» و «حضور مقتدرانه در منطقه» که رهبر انقلاب بر آنها تأکید دارند را حفظ و تقویت کرد، ابراز داشت: ما اگر در شهرک‌های صنعتی بیشترین ساعات تولید و کار را داشته باشیم، نقدینگی سرگردان برای تولید و اشتغال را به کار ببندیم، واردات را به حد نیاز کاهش داده و به صادرات اضافه کنیم، خود به خود در جامعه رونق اقتصادی به گونه ای فراهم می‌شود که دیگر هیچ بهانه و مشکلی در زمینه گرانی، بیکاری و امثال این موارد وجود نخواهد داشت.

وی در ادامه ظهار داشت: همه ما موظف هستیم تمام ابزارها و ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم را به درستی به کار بگیریم و از آنها استفاده کنیم تا از کینه توزی‌ها و ناآرامی‌ها بیش از پیش جلوگیری شود.

حجت الاسلام اکرمی بیان داشت: وقتی مقام معظم رهبری سال ۸۸ را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری کردند، در فرمایشات خود هیچ یک از قوای مجریه، مقننه، قضاییه و یا مردم را به تنهایی مسؤول معرفی نکردند بلکه همواره به همت همگانی دولت و ملت تأکید ورزیدند، پیام مقام معظم رهبری برای تمام ملت ایران بود که همه قوا و مردم در کنار هم به تولید و اشتغال رونق ببخشند.

وی افزود: اگر مسؤولیت ها در جامعه تقسیم نشده و تنها منحصر به دولت باشند و مردم، تعزیرات، نیروهای مسلح و دستگاه های مختلف دیگر خود را موظف ندانند قطعاً جواب شایسته ای نخواهیم گرفت، همچنین در راستای تحقق اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری و پیشرفت کشور لازم است به موارد مهمی نظیر کنترل مصرف و افزایش صادرات توجه شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سؤال که حضور پر شور مردم در دفاع از انقلاب و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب چه پیامی برای دشمنان دارد با توجه به اینکه مردم با حضور خود بار دیگر توطئه های دشمنان انقلاب و مثلث شوم آمریکا و صهیونیسم، عربستان و پادوهای استکبار را نقش بر آب کردند، گفت: وقتی مردم به صحنه می‌آیند و حمایت خود را از نظام، انقلاب و مقام معظم رهبری اعلام می‌کنند مسلماً شعارهای دشمن قابل پذیرش نیست و ناکام خواهند ماند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید به معنای واقعی همت، همیت، حمایت و هدایت را سرلوحه تمام کارها قرار دهیم تا به اهداف مهمی نظیر کاهش تورم، بیکاری، رکود برسیم./966/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات